↓

Dramaland

nascholing drama, nascholing eindmusical en theaterprojecten

Dramaland
Home Menu ↓
Skip to primary content
Skip to secondary content
  • Home
  • Contact & info
    • Contact
    • Voorwaarden en prijzen
    • Wie is Holger?
  • Cursisten
    • Drama & theater
    • Evaluatie van een dramales
    • Klacht indienen
    • Links ‘drama’
    • Links ‘Eindmusical 1’
    • Links ‘Eindmusical 2’
    • Vraag na een klassenbezoek
  • International
    • Denmark ALECE
    • Evaluation research international dramateachers
  • Nascholing basisonderwijs
    • Aard van de bijeenkomsten
    • Eindmusical 1
    • Eindmusical 2
    • Jonge kind 1
    • Jonge kind 2
    • Oude kind 1 (gr 3-8)
    • Oude kind 2 gr 3-8
  • Nascholing eindmusical
  • Projecten
    • Drama
    • Film
    • Theater
  • Teksten
    • Drama
    • Film
    • Theater
  • Zelf dramalessen genereren
  • Dramamethode
Home→Uncategorized→1.2. De student heeft inzicht in de consequenties van gangbare en vernieuwende onderwijsvisies voor de wijze waarop het onderwijs in dans en drama wordt benaderd.

Post navigation

← 1.1. De student heeft kennis van visies (en doelen) voor de vakken dans en drama en kan een relatie aangeven met cultuuronderwijs.
1.3. De student kan praktijkgericht onderzoek doen naar het effect van (eigen) didactische aanpak (inzet van strategieën, benadering van leerlingen, interactie, samenwerkend leren etc.) en keuzes voor didactisch materiaal in samenhang met de eigen onderwijsvisie, de visie van collega’s en van de school. →

1.2. De student heeft inzicht in de consequenties van gangbare en vernieuwende onderwijsvisies voor de wijze waarop het onderwijs in dans en drama wordt benaderd.

Posted on 05 February 2015 by Holger

 
Dans:
Drama:

 
Dans:
Drama:

 
Dans:
Drama:

 
Dans:
Drama:

Posted in Uncategorized permalink

Post navigation

← 1.1. De student heeft kennis van visies (en doelen) voor de vakken dans en drama en kan een relatie aangeven met cultuuronderwijs.
1.3. De student kan praktijkgericht onderzoek doen naar het effect van (eigen) didactische aanpak (inzet van strategieën, benadering van leerlingen, interactie, samenwerkend leren etc.) en keuzes voor didactisch materiaal in samenhang met de eigen onderwijsvisie, de visie van collega’s en van de school. →
Dramaland KvK nr: 54194741
↑