↓

Dramaland

nascholing drama, nascholing eindmusical en theaterprojecten

Dramaland
Home Menu ↓
Skip to primary content
Skip to secondary content
  • Home
  • Contact & info
    • Contact
    • Voorwaarden en prijzen
    • Wie is Holger?
  • Culthoofd
  • Cursisten
    • Drama & theater
    • Evaluatie van een dramales
    • Klacht indienen
    • Links ‘drama’
    • Links ‘Eindmusical 1’
    • Links ‘Eindmusical 2’
    • Vraag na een klassenbezoek
  • International
    • Denmark ALECE
    • Evaluation research international dramateachers
  • Nascholing basisonderwijs
    • Aard van de bijeenkomsten
    • Eindmusical 1
    • Eindmusical 2
    • Jonge kind 1
    • Jonge kind 2
    • Oude kind 1 (gr 3-8)
    • Oude kind 2 gr 3-8
  • Nascholing eindmusical
  • Projecten
    • Drama
    • Film
    • Theater
  • Teksten
    • Drama
    • Film
    • Theater
  • Zelf dramalessen genereren
  • Dramamethode
Home→Uncategorized→2.2 De student is in staat om op schoolniveau de inhoud voor de vakken dans en drama te ordenen in leerlijnen van onderbouw naar bovenbouw en daarbij het Materie-Vorm-Betekenis model voor dans en drama te hanteren in relatie met Tussendoelen en Leerlijnen (TULE).

Post navigation

← 2.1 De student heeft inzicht in de principes van leerstofordening in relatie tot de leerlijnen voor de vakken dans en drama.
2.3 De student kan onderwijs in dans en drama koppelen aan relevante culturele thema’s en is in staat om (voor diverse groepen) n.a.v. actuele gebeurtenissen dans en drama activiteiten te ont-wikkelen. →

2.2 De student is in staat om op schoolniveau de inhoud voor de vakken dans en drama te ordenen in leerlijnen van onderbouw naar bovenbouw en daarbij het Materie-Vorm-Betekenis model voor dans en drama te hanteren in relatie met Tussendoelen en Leerlijnen (TULE).

Posted on 05 February 2015 by Holger

SpoilerDans:
Drama:

SpoilerDans:
Drama:

SpoilerDans:
Drama:

SpoilerDans:
Drama:

Posted in Uncategorized permalink

Post navigation

← 2.1 De student heeft inzicht in de principes van leerstofordening in relatie tot de leerlijnen voor de vakken dans en drama.
2.3 De student kan onderwijs in dans en drama koppelen aan relevante culturele thema’s en is in staat om (voor diverse groepen) n.a.v. actuele gebeurtenissen dans en drama activiteiten te ont-wikkelen. →
Dramaland KvK nr: 54194741
↑