↓

Dramaland

nascholing drama, nascholing eindmusical en theaterprojecten

Dramaland
Home Menu ↓
Skip to primary content
Skip to secondary content
  • Home
  • Contact & info
    • Contact
    • Voorwaarden en prijzen
    • Wie is Holger?
  • Cursisten
    • Drama & theater
    • Evaluatie van een dramales
    • Klacht indienen
    • Links ‘drama’
    • Links ‘Eindmusical 1’
    • Links ‘Eindmusical 2’
    • Vraag na een klassenbezoek
  • International
    • Denmark ALECE
    • Evaluation research international dramateachers
  • Nascholing basisonderwijs
    • Aard van de bijeenkomsten
    • Eindmusical 1
    • Eindmusical 2
    • Jonge kind 1
    • Jonge kind 2
    • Oude kind 1 (gr 3-8)
    • Oude kind 2 gr 3-8
  • Nascholing eindmusical
  • Projecten
    • Drama
    • Film
    • Theater
  • Teksten
    • Drama
    • Film
    • Theater
  • Zelf dramalessen genereren
  • Dramamethode
Home→Uncategorized→2.3 De student kan onderwijs in dans en drama koppelen aan relevante culturele thema’s en is in staat om (voor diverse groepen) n.a.v. actuele gebeurtenissen dans en drama activiteiten te ont-wikkelen.

Post navigation

← 2.2 De student is in staat om op schoolniveau de inhoud voor de vakken dans en drama te ordenen in leerlijnen van onderbouw naar bovenbouw en daarbij het Materie-Vorm-Betekenis model voor dans en drama te hanteren in relatie met Tussendoelen en Leerlijnen (TULE).
3.1 De student kan binnen dans- en dramalessen variëren in manieren van oriënteren, begeleiden en evalueren/nabespreken en daarbij reflecteren op de verschillen. →

2.3 De student kan onderwijs in dans en drama koppelen aan relevante culturele thema’s en is in staat om (voor diverse groepen) n.a.v. actuele gebeurtenissen dans en drama activiteiten te ont-wikkelen.

Posted on 05 February 2015 by Holger

 
Dans:
Drama:

 
Dans:
Drama:

 
Dans:
Drama:

 
Dans:
Drama:

Posted in Uncategorized permalink

Post navigation

← 2.2 De student is in staat om op schoolniveau de inhoud voor de vakken dans en drama te ordenen in leerlijnen van onderbouw naar bovenbouw en daarbij het Materie-Vorm-Betekenis model voor dans en drama te hanteren in relatie met Tussendoelen en Leerlijnen (TULE).
3.1 De student kan binnen dans- en dramalessen variëren in manieren van oriënteren, begeleiden en evalueren/nabespreken en daarbij reflecteren op de verschillen. →
Dramaland KvK nr: 54194741
↑